Agresywnie szybki. Bezkompromisowo lekki. Konsekwentnie lepszy - całkowicie nowy Scalpel wyostrzy twoje możliwości. Progresywna geometria i nowe zawieszenie FlexPivot zapewniają doskonałą trakcję, wydajność i kontrolę w każdej sekcji trasy. Wybitna szybkość, jeszcze lepsza zabawa.

Szalenie lekki, ale kogo to obchodzi?

Przy zaledwie 1910 g z damperem, nowy Scalpel ma jedną z najlżejszych na świecie wyścigowych ram XC z pełnym zawieszeniem. Ale nie to jest w niej najciekawsze

  

Sekret tkwi w amortyzacji.

Nowy Scalpel ma najlepsze, najbardziej zaawansowane zawieszenie, jakie kiedykolwiek stworzono z myślą o cross-country. Opatentowany system FlexPivot zapewnia większą przyczepność i większą prędkość - ważąc tyle co nic.

FlexPivot

Niezwykle trwały. Niezwykle elastyczny. Opatentowane strefy z włókna węglowego efektywnie działają jak ogniwo Horsta, przy niższej masie i wyższej sztywności od jakichkolwiek łożysk. Nie wspominając o pełnej bezobsługowości.

Nowy model dostępny jest w dwóch konfiguracjach: jako ultralekki, zawodniczy Scalpel XC oraz szybki i wściekły Scalpel SE. Pełna prędkość w twoim stylu.

Scalpel - doskonały rower do ścigania w XC

Chcesz mieć przewagę nad rywalami? Potrzebujesz Scalpela. 100 mm skoku z przodu i z tyłu, niesamowity amortyzator Lefty Ocho i lekka specyfikacja sprawiają, że Scalpel jest stworzony do wygrywania wszędzie, od Pucharu Świata po twoją ulubioną lokalną pętlę.

Scalpel SE - ultralekki ścieżkowiec

Startujesz w maratonach lub wymiatasz na singletrackach? Potrzebujesz Scalpela SE. Wszystkie zalety światowej klasy roweru XC przeniesione na twoje lokalne ścieżki. Dzięki 120 mm skoku z przodu i z tyłu, stabilnej geometrii i bardziej agresywnej specyfikacji, Scalpel SE oferuje szaloną prędkość i radość z jazdy dla zawodników, dla których każda przejażdżka to wyścig.

Nowoczesna geometria XC

Dłuższy, niższy i bardziej stabilny od klasycznych rowerów XC. Nowy Scalpel wnosi do jazdy pewność i harmonię, nie zapominając o swoich ostrych i dynamicznych korzeniach XC.



"Jestem bardzo krytycznym zawodnikiem. Jeżdżę ostro i próbuję znajdować lub stwarzać problemy dla swojego sprzętu. Tym razem mi się to nie udało."
Henrique Avancini, mistrz świata w maratonie z 2018 roku.

System STASH do szybkich napraw na szlaku zawiera umieszczony pod bidonem przybornik Fabric 8-in-1, pompkę CO2 i zestaw naprawczy do opon bezdętkowych. Jeśli masz obsesję na punkcie wagi, STASH możesz zastąpić lekką pokrywą.