Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Menu
- Rowery
-
Części
- Ramy
- Napęd
- Amortyzatory i dampery
- Bloki
- Dętki
- Hamulce
- Kierownice
- Klocki hamulcowe
- Koła
- Mostki
- Nakrętki sterów
- Napinacze i rockringi
- Obręcze
- Opony
- Osie
- Pedały
- Piasty
- Podkładki sterów
- Pomiary mocy
- Siodełka
- Stery
- Suporty
- Szprychy
- Sztyce
- Tarcze hamulcowe
- Taśmy na obręcz
- Wentyle
- Widelce
- Wkładki do opon
- Wózki przerzutki OSPW
- Zaciski
- Zamienne części
- Pozostałe
-
Akcesoria
- Akcesoria GSM
- Bidony
- Bike fitting
- Błotniki
- Czujniki
- Dzwonki
- Foteliki
- Gripy
- Korki
- Koszyki na bidon
- Liczniki GPS
- Lokalizatory / Śledzenie
- Nakładki na pedały
- Ochrona ramy i roweru
- Odżywianie i regeneracja
- Oświetlenie
- Owijki
- Plecaki
- Pompki
- Sensory Bluetooth ANT+
- Torby, sakwy i kosze
- Trenażery
- Uchwyty i mocowania
- Walizki i torby transportowe
- Wieszaki i przechowywanie
- Zapięcia
- Zegarki
- Pozostałe
- Kaski
- Ubrania
- Serwis
- Rowery
-
Części
-
Części
- Ramy
- Napęd
- Amortyzatory i dampery
- Bloki
- Dętki
- Hamulce
- Kierownice
- Klocki hamulcowe
- Koła
- Mostki
- Nakrętki sterów
- Napinacze i rockringi
- Obręcze
- Opony
- Osie
- Pedały
- Piasty
- Podkładki sterów
- Pomiary mocy
- Siodełka
- Stery
- Suporty
- Szprychy
- Sztyce
- Tarcze hamulcowe
- Taśmy na obręcz
- Wentyle
- Widelce
- Wkładki do opon
- Wózki przerzutki OSPW
- Zaciski
- Zamienne części
- Pozostałe
- Napęd
- Amortyzatory i dampery
- Opony
- Pedały
- Piasty
-
Części
- Akcesoria
- Kaski
- Ubrania
- Serwis
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
- Blog
-
Marki
- 7IDP
- ACS
- AMBIT®
- Assos
- Avid
- Bianchi
- Bikefinder
- Black Inc
- BSD
- C+Ceramic
- Cannondale
- CANNONDALE díly na kola
- CANNONDALE doplňky a textil
- CEMA
- Ceramic Speed
- Chimpanzee
- Cush Core
- Demolition
- DK
- DOTOUT
- DUO Brand
- Dynamic Bike Care
- FABRIC
- Factor
- Fairdale
- Fiend
- FIST
- Fizik
- G-Sport
- Giro
- Goodyear
- GripGrab
- GT Akcesoria i ubrania
- GT kola a rámy
- GT Rowery i ramy
- Hammerhead
- Heresy
- Highlander
- Hiplok
- HJC
- Hoffman
- Hope
- JRC Components
- Kellys
- Kool Stop
- Lezyne
- Louis
- MAHLE
- MAVIC DOPLŇKY
- MAVIC KOMPONENTY
- MAVIC NÁHRADNÍ DÍLY
- MAXXIS
- Merritt
- MICHELIN
- MONGOOSE kola a rámy
- MOTOREX
- Muc-Off
- ODI
- Odyssey
- OSPREY
- PEATYS
- Pedal Palms
- Pedal Plate
- Redshift
- Reverse
- Rock Shox
- RockShox
- SaltBMX
- Sapim
- Scicon
- Scuvvers
- SELLE ROYAL
- SERVIS
- Shimano
- SINTER
- Speedplay
- Sport Import
- Sram
- SRAM AVID
- SRAM HAMMERHEAD
- SRAM QUARQ
- SRAM ROCK SHOX
- SRAM TIME
- SRAM TRUVATIV
- SRAM ZIPP
- Sunday
- Tempered
- Tenways
- TIME
- Troy Lee Designs
- Truvativ
- TUBOLIGHT
- USWE
- Verde
- Volume
- Voxom
- Wahoo
- Wethepeople
- Wheels MFG
- WTB
- Zipp
PEATY'S SMAR DO ŁAŃCUCHA LINKLUBE ALL-WEATHER 120 ML (PLL-120-72)
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 20
- Kurier 25
- Kurier (Pobranie) 30
Urodzony w laboratorium i wychowany na rywalizacji, Peaty's Link Lube to pachnący, potrójnie destylowany, ultra szybki olej do łańcucha na każde warunki. Nasza unikalna formuła głęboko penetruje i czyści łańcuch, wypierając wilgoć oraz brud, i zastępując je mieszanką olejów i wosków (sekretny sos Peaty'ego) dla doskonałego smarowania i ochrony. Tak, dobrze zrozumiałeś! Peaty's Link Lube naprawdę czyści łańcuch podczas stosowania! Zastosowanie - 1. Zawsze dokładnie odtłuść napęd przed smarowaniem. Dla najlepszych rezultatów użyj Peaty's Drivetrain Degreaser. 2. Upewnij się, że po odtłuszczeniu dokładnie spłukałeś łańcuch czystą wodą (zadaniem odtłuszczacza jest usuwanie smaru z łańcucha). 3. Usuń z łańcucha jak najwięcej wody - wystarczy szybkie przetarcie czystą szmatką. 4. Mocno wstrząśnij butelką, aby równomiernie rozprowadzić sekretny sos. 5. Nałóż smar na łańcuch pedałując do tyłu (e-bike'i wymagają pedałowania do przodu na stojaku), upewniając się, że każde ogniwo jest pokryte. 6. Obracaj korbą przez ok. 10 sekund, aby smar wniknął do łańcucha. 7. Dokładnie wytrzyj nadmiar smaru za pomocą czystej szmatki (w suchych warunkach, smar na zewnątrz łańcucha przyciąga kurz). Porady: 1. Dla długotrwałej ochrony w mokrych warunkach, zostaw cienką warstwę smaru na zewnętrznej stronie łańcucha. 2. Przy pierwszym nakładaniu na używany łańcuch, możesz zauważyć, że robi się on czarny - to efekt działania LinkLube, który usuwa brud z głębi łańcucha. Po prostu jeździj, odtłuszczaj, smaruj i powtarzaj, aż Twój łańcuch znów będzie lśnił czystością! Uwaga - unikaj kontaktu LinkLube (lub jakiegokolwiek smaru) z hamulcami lub klockami.
-
Polecamy
-
Produkty podobne