Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Menu
- Rowery
-
Części
- Ramy
- Napęd
- Amortyzatory i dampery
- Bloki
- Dętki
- Hamulce
- Kierownice
- Klocki hamulcowe
- Koła
- Mostki
- Nakrętki sterów
- Napinacze i rockringi
- Obręcze
- Opony
- Osie
- Pedały
- Piasty
- Podkładki sterów
- Pomiary mocy
- Siodełka
- Stery
- Suporty
- Szprychy
- Sztyce
- Tarcze hamulcowe
- Taśmy na obręcz
- Wentyle
- Widelce
- Wkładki do opon
- Wózki przerzutki OSPW
- Zaciski
- Zamienne części
- Pozostałe
-
Akcesoria
- Akcesoria GSM
- Bidony
- Bike fitting
- Błotniki
- Czujniki
- Dzwonki
- Foteliki
- Gripy
- Korki
- Koszyki na bidon
- Liczniki GPS
- Lokalizatory / Śledzenie
- Nakładki na pedały
- Ochrona ramy i roweru
- Odżywianie i regeneracja
- Oświetlenie
- Owijki
- Plecaki
- Pompki
- Sensory Bluetooth ANT+
- Torby, sakwy i kosze
- Trenażery
- Uchwyty i mocowania
- Walizki i torby transportowe
- Wieszaki i przechowywanie
- Zapięcia
- Zegarki
- Pozostałe
- Kaski
- Ubrania
- Serwis
- Rowery
-
Części
-
Części
- Ramy
- Napęd
- Amortyzatory i dampery
- Bloki
- Dętki
- Hamulce
- Kierownice
- Klocki hamulcowe
- Koła
- Mostki
- Nakrętki sterów
- Napinacze i rockringi
- Obręcze
- Opony
- Osie
- Pedały
- Piasty
- Podkładki sterów
- Pomiary mocy
- Siodełka
- Stery
- Suporty
- Szprychy
- Sztyce
- Tarcze hamulcowe
- Taśmy na obręcz
- Wentyle
- Widelce
- Wkładki do opon
- Wózki przerzutki OSPW
- Zaciski
- Zamienne części
- Pozostałe
- Napęd
- Amortyzatory i dampery
- Opony
- Pedały
- Piasty
-
Części
- Akcesoria
- Kaski
- Ubrania
- Serwis
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
- Blog
-
Marki
- Assos
- Bianchi
- Bikefinder
- Black Inc
- Burgh
- C+Ceramic
- Cannondale
- CANNONDALE díly na kola
- CANNONDALE doplňky a textil
- Ceramic Speed
- DOTOUT
- FABRIC
- Factor
- Fizik
- Giro
- Goodyear
- GT Akcesoria i ubrania
- GT kola a rámy
- GT Rowery i ramy
- Hiplok
- HJC
- Hope
- JRC Components
- Kellys
- Kool Stop
- Lezyne
- Louis
- MAVIC DOPLŇKY
- MAVIC KOMPONENTY
- MAVIC NÁHRADNÍ DÍLY
- MAXXIS
- MICHELIN
- MONGOOSE kola a rámy
- MOTOREX
- Muc-Off
- OSPREY
- PEATYS
- Pedal Plate
- Rock Shox
- Scicon
- SELLE ROYAL
- SERVIS
- Shimano
- SINTER
- Speedplay
- Sram
- SRAM AVID
- SRAM HAMMERHEAD
- SRAM QUARQ
- SRAM ROCK SHOX
- SRAM TIME
- SRAM TRUVATIV
- SRAM ZIPP
- Tenways
- Troy Lee Designs
- TUBOLIGHT
- Wahoo
- Wheels MFG
Kask Rowerowy HJC ATARA Czerwony MT.GL RED r. S
- Odbiór osobisty 0
- Paczkomaty InPost 20
- Kurier 25
- Kurier (Pobranie) 30
Wygląd i styl, który sprawdzi się zarówno podczas zawodów, kilkudniowych wypraw jak i podczas codziennego użytkowania. HJC Atara korzysta z tych samych rygorystycznych testów i badań, co profesjonalne kaski HJC, a także z 50-letniego doświadczenia firmy w branży motocyklowej.
HJC, twórca jednych z najlepszych kasków motocyklowych na świecie, niedawno wszedł na rynek rowerowy. HJC ma blisko 50-letnie doświadczenie w projektowaniu, aerodynamice i produkcji kasków. Opracowując kaski rowerowe w swoich najnowocześniejszych obiektach w Seulu w Korei Południowej, HJC odniosło już zwycięstwo u szczytu kolarstwa z Lotto Soudal w wyścigach etapowych i na torze z Victorem Campanaerts UCI Hour Record.
Atara to idealne wejście w świat i wydajność kasków HJC. Korzystając z tych samych badań i rozwoju, które HJC poświęca wszystkim swoim kaskom, Atara ma wiele podobieństw z profesjonalnymi kaskami rowerowymi firmy.
Mimo, iż Atara przeznaczona jest do codziennej jazdy, HJC nadal testował kask w specjalnie zaprojektowanym tunelu aerodynamicznym. Niewielu producentów kasków ma dostęp do własnego tunelu aerodynamicznego: zespół inżynierów i rowerzystów HJC jest w stanie testować prototypy i projekty poprawiające aerodynamikę i chłodzenie. W związku z tym Atara jest niesamowicie dobrze wentylowanym kaskiem, który zapewnia duży przepływ powietrza wokół głowy, aby utrzymać chłód, jednocześnie tworząc minimalny opór.
Pokrętło z zapadką z tyłu kasku pozwala na łatwą regulację dopasowania w ruchu, a także na czapkę rowerową z daszkiem lub czapkę w chłodniejsze dni. Kołyskę potyliczną można opuszczać lub podnosić i przesuwać do tyłu i do przodu między dwoma pozycjami, aby zoptymalizować dopasowanie w zależności od rozmiaru głowy. Rozdzielacze pasków utrzymują paski kasku płasko na głowie i są regulowane. Te czynniki powodują, że kask na co dzień jest idealnie dopasowany.
Oprócz testowania w tunelu aerodynamicznym, HJC wykorzystuje skanowanie laserowe 3D w celu optymalizacji dopasowania. Atara występuje w trzech rozmiarach, które są unisex i obejmują rozmiary głowy od 51 cm do 63 cm.
Podobnie jak we wszystkich kaskach HJC, wyściółka wewnątrz pokrywy jest antybakteryjna, można ją zdjąć i prać, aby utrzymać ją w czystości.
HJC zawsze opracowuje lekkie kaski, a Atara nie jest wyjątkiem. Przy wadze 210g (±10g) nie jest tak daleko od wagi topowych modeli HJC, takich jak Ibex.
Atara to również brak kompromisów w kwestii bezpieczeństwa. Konstrukcja In-Mold łączy kask z zewnętrzną powłoką z poliwęglanu, poprawiając wytrzymałość konstrukcyjną. Dostępne w pięciu kolorach w stylu podobnym do pozostałych kasków rowerowych HJC, Atara wygląda równie dobrze, jak działa.
To nasz absolutny bestseller.
Rozmiary:
- S 51-56 cm
- M 55-59 cm
- L 58-63 cm
-
Polecamy
-
Produkty podobne