Wybieraj z ponad 40000 rowerowych produktów od blisko 200 najlepszych producentów na świecie. W przypadku pilnych zamówień prosimy o kontakt mailowy / telefoniczny w celu ustalenia terminu realizacji.          Prosimy również nie mylić naszego sklepu z innym o podobnej domenie. My telefony mamy sprawne :)

Orbea rower szosowy ORCA AERO M11eLTD 51 Olive Green - Carbon Raw

Symbol: R13251CK

Dostępność: Mało

Cena: 41999.00

Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
35699.15
37799.1 cena z kodem: XMAS10
szt.
Zamówienie telefoniczne: 535 60 20 27

Dostępność i dostawa

Wysyłka w ciągu: 48 godzin
Cena przesyłki:
0
  • Kurier (Pobranie) 0
  • Odbiór osobisty 0
  • Paczkomaty InPost 0
  • Kurier 0

Więcej o produkcie

Waga
0.15 kg
EAN:
8434446714917
Data dodania:
2025-07-28

Rower Orbea ORCA AERO M11eLTD 2024

DOSKONAŁA RÓWNOWAGA

Historycznie rzecz biorąc, uwzględnienie tylko trzech czynników konstrukcyjnych: aerodynamiki, sztywności i masy rzadko dawało radykalną poprawę. Duże zyski w jednym obszarze zawsze zagrażają jednemu lub obu pozostałym. Kluczem do zbudowania najlepszego aerodynamicznego roweru szosowego jest znalezienie równowagi między tymi celami i zidentyfikowanie dodatkowych czynników wydajności, które pozwolą kierowcy zwiększyć wydajność.

AERODYNAMIKA

Dopasowanie ramy do przepływu powietrza, optymalizacja przekrojów, wygładzenie przejść i niezliczone inne ulepszenia oznaczają duże zmniejszenie oporu. Ślizgaj się w powietrzu bez wysiłku z natychmiastową reakcją światowej klasy roweru aero. Rower Orbea Orca Aero dostarcza wszystko, co jest niezbędne do zwycięstwa – wraz z chęcią pójścia na całość, jazdy przez cały dzień i bez kompromisów. Rower Orbea Orca Aero  to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii. Niech żyje rower, który równoważy emocjonalne i racjonalne pragnienia w każdym z nas – Niech żyje Orca Aero!


Specyfikacja:

Rama

Orbea Orca Aero carbon OMX Disc, monocoque construction, suport BB 386 mm, kompatybilna z miernikiem mocy, tylna oś przelotowa 12×142 mm, wewnętrzne prowadzenie linek

Widelec

Orbea Orca Aero OMX ICR, w całości z włókna węglowego, kompatybilna z gwintowaną główką ramy 1-1/8″ – 1,5″, oś przelotowa 12×100 m

Stery

FSA 1-1/2″  Zintegrowane

Mechanizm korbowy

Shimano Dura-Ace R9200 36x52t

Manetki

Shimano R9270

Kaseta

Shimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-Speed

Przerzutka tył

Shimano Dura-Ace Di2 R9250

Przerzutka przód

Shimano Dura-Ace Di2 R9250

Łańcuch

Shimano CN-9100

Kierownica

OC Road Aero RA11 Carbon, Reach 80, Drop 125

Mostek

OC Road Performance RP10, -8º

Hamulce

Shimano R9270 Hydraulic Disc

Koła

Oquo Road Performance RP57LTD, carbon Mini Hook rim, 57mm profile, Zipp Cognition VS2 hub, 21mm internal width, Sapim CX-Ray spokes, 700C

Opony

Vittoria Corsa Pro G2.0 TLR 700x28c

Oś przedniego koła

Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite

Oś tylnego koła

Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite

Sztyca

OC Road Aero RA10 Carbon, SB0/25, w/Micro tilt adjustment

Siodło

Prologo Scratch-M5 Pas T2.0 size 140mm

Bidon

Orbea Bidon OC Aero + koszyk RA10

Akcesoria

 Orbea Przybornik OC Aero TB-01

 

 

ROZMIAR

KORBA

MOSTEK

KIEROWNICA

47

170

80

360

49

170

90

380

51

170

90

380

53

170

100

420

55

172

100

400

57

172

110

420

60

175

120

420

WZROST ( CM )

WZROST ( IN )

ROZMIAR

155-160

61.1"-63.0"

47

160-166

63.0"-65.4"

49

167-172

65.7"-67.7"

51

173-179

68.1"-70.5"

53

180-185

70.9"-72.8"

55

186-191

73.2"-75.2"

57

192-207

75.6"-81.5"

60

* Przybliżone wymiary

Technologie zastosowane w modelach Orca Aero

Geometria i ergonomia:

Jest kilka kluczowych obszarów, w których wprowadziliśmy ulepszenia aerodynamiczne w rowerach Orcach Aero:
Pozioma górna rura i dolne tylne rury poprawiają przepływ powietrza.
Profil rury dolnej i rury podsiodłowej został aerodynamicznie zoptymalizowany pod kątem opon 25-28 mm. Jednoprofilowe przejścia między rurą czołową i dolną oraz rurą podsiodłową i wspornikami siodełka redukują turbulencje w tych obszarach.
Opór wokół tylnego koła został zmniejszony poprzez wyrównanie górnego połączenia rury podsiodłowej z przepływem powietrza.
Nowy aerodynamicznie zaprojektowany widelec jest zoptymalizowany pod kątem kół o wysokim profilu.
Nasza nowa aerodynamiczna kierownica, mostek i sztyca zmniejszają opór o 2%.
Po imponującej liczbie testów i obliczeń nasza rower Orbea Orca Aero okazała się najszybszym szosowym rowerem Aero, jaki kiedykolwiek zaprojektowaliśmy. Zmierzyliśmy poprawę o 15 W przy 40 km/h, ale jeśli jesteś w stanie jeździć z prędkością 50 km/h, możesz uzyskać aż 28 W.
Geometria roweru wyścigowego:

Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę nadwozia i wydajność. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są starannie przemyślane w różnych rozmiarach, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość.

Wszechstronność:

Dzięki prześwitowi na opony 30c, rower Orbea Orca Aero przyznaje, że prędkość może być również wygodna. Współcześni kolarze szosowi odkryli zalety większych opon – szersza opona napompowana niższym ciśnieniem może zmniejszyć opory toczenia, a dodatkowa objętość powietrza znacznie zwiększa przyczepność.

Carbon OMX:

Kiedy ciągłe poszukiwanie ulepszeń w naszej produkcji carbonu przynosi rezultaty, które ledwo przypominają te sprzed kilku lat, nadszedł czas, aby zmienić sposób, w jaki mówimy o carbonie. Wraz z wprowadzeniem OMX pokazujemy rowerzystom na całym świecie kierunek naszych najlżejszych i najsztywniejszych ram wyścigowych. Ramy OMX to szczytowe osiągnięcie w produkcji rowerów z włókna węglowego.

Dynamiczna struktura:

Jest to klucz do optymalizacji sztywności w stosunku do wagi. Większość obciążeń skręcających i bocznych jest przenoszona przez dolny kręgosłup ramy. Rura czołowa, rura dolna i dolna rura tylnego trójkąta są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na więcej watów na koło i wrażenie, że przeniesienie mocy jest natychmiastowe.

Konstrukcja każdej z sekcji, włókno węglowe OMX i specyficzny układ dla każdego rozmiaru ramy sprawiają, że stosunek sztywności do masy tego roweru aerodynamicznego jest jednym z najbardziej wydajnych i najszybszych na rynku.

Ergonomia:

Kluczowym elementem idealnej równowagi roweru Orbea Orca Aero jest ergonomia. Lepsza ergonomia poprawia komfort kierowcy, aerodynamikę i kontrolę. Co oznacza większą prędkość!

Nowy kokpit roweru Orbea Orca Aero został zaprojektowany z myślą o doskonałej ergonomii, ponieważ odchodząc od w pełni zintegrowanego kokpitu, uzyskujemy ogromne korzyści ergonomiczne przy bardzo niewielkim kompromisie. Obracaj kierownicę, zmień długość mostka lub zmień szerokość kierownicy, aby uzyskać idealną pozycję, zoptymalizować aerodynamikę i zmniejszyć zmęczenie.

Mostek OC2 ICR road:

Nasz nowy mostek ze stopu 6061 jest wystarczająco mocny dla najmocniejszych sprinterów. Ze wzrostem o -10º i 7 długościami od 70 do 130 mm, jest również wyposażony w pełną integrację kabli. Przeprojektowaliśmy płytę czołową i mocowanie komputera, dodając regulację nachylenia, dzięki czemu możesz idealnie ustawić komputer.

Kierownica szosowa OC3 Aero:

Nasza nowa kierownica aerodynamiczna o kącie 5º i mostek umożliwiają obrót do 15 stopni oraz wybór szerokości i zasięgu. W połączeniu z naszym mostkiem ICR widzimy znaczne zmniejszenie oporu, a także doskonałą sztywność dla najbardziej agresywnych rowerzystów.

Sztyca aero OMX:

Nasza nowa sztyca aero umożliwia regulację w zakresie do 25 mm cofnięcia i pochylenia w zakresie +/- 10º. Dodatkowo zmniejszyliśmy opór w porównaniu do poprzednich projektów.

Cargo Foil:

Na odwieczne pytanie, gdzie przewozić niezbędne narzędzia i dętki, odpowiada zintegrowany aerodynamiczny zasobnik Cargo mocowany za przednim kołem.

Bidon Aero:

Przepływ powietrza wokół dolnej rury płynnie przechodzi obok bidonu i koszyka. Elegancki i stylowy kształt aerodynamicznego bidonu i koszyka zapewnia nawodnienie bez zakłócania aerodynamiki. W rzeczywistości rower Orca Aero jest szybszy z bidonem na miejscu. Jeśli potrzebujesz większej ładowności, na dolnej rurze i rurze podsiodłowej dostępne są standardowe uchwyty na bidony.

Komponenty MyO:

Oferujemy opcje komponentów MyO dla wielu modeli Orbea. Zmiana zestawu kołowego, przekładni lub innych komponentów jest możliwa w trakcie procesu zamawiania, dzięki czemu Orbea Orca Aero dociera do dealera w dokładnie takiej konfiguracji, jakiej sobie życzysz.

Piękna nowa grafika MyO:

Oprócz wprowadzania naszych rowerów do najnowocześniejszych technologii i osiągów, z dumą ogłaszamy dodatkowe opcje personalizacji. Projekt i integracja nowego Orbea Orca Aero są subtelne i minimalistyczne, ale Twoja możliwość zaprojektowania roweru swoich marzeń nigdy nie była bardziej ekstrawagancka.

Więcej informacji o Orca Aero

Strona producenta Orca Aero

Instrukcja Blue Paper Orca Aero


*Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru bez żadnych ograniczeń co do sposobu użytkowania roweru

 Zastrzegamy sobie prawo do zmian informacji odnośnie produktów znajdujących się na tej stronie.

 

 

 

 

Parametry:
Rozmiar:
51
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie / Zapytaj o rabat